שאלות ותשובות

שאלות ותשובות !


לא, “חיה של חנות” היא חנות גדולה ומגוונת בקיבוץ מעגן מיכאל (צמוד למגרש החנייה המרכזי).
בחנות ניתן למצוא – ציוד מטיילים, קמפינג, ספורט ודיג, מגוון הפריטים עצום (ולא כולם כלולים באתר הקניות).
בחנות  צוות מוכרים מקצועי – בתחומי ציוד מטיילים ודיג, שירות ברמה גבוהה, קפה עלינו. מומלץ לבקר.

 

לכתובת החנות ולשעות פעילות

ליד כל פריט יש לשונית “הוסף לסל”. עם לחיצה על הלשונית, נפתח מסך “סל הקניות” עם רשימת הפריטים שבחרת.
כאן יש 2 אפשרויות: המשך בחירת פריטים נוספים -לשונית  “להמשך הקנייה” – חזרה לתפריטי המוצרים , אפשרות שניה סיום הרכישה -לשונית “לקופה” – כאן נפתח מסך חדש למילוי פרטי הלקוח.

 

לעמוד הקניות

3 אפשרויות לתשלום: תשלום מאובטח דרך PayPal, תשלום בכרטיס אשראי באתר או תשלום דרך הטלפון.

ברגע שמתקבלת ההזמנה בחנות, אנחנו יוצרים קשר עם הלקוח . במידה וההזמנה שולמה – אורזים את המוצר ושולחים ללקוח בצירוף חשבונית העסקה. בתשלום דרך הטלפון, הלקוח מעביר את הפרטי אמצעי התשלום בטלפון – המשלוח נארז ונשלח ללקוח בצירוף חשבונית עיסקה.
בכל מקרה החנות לא שומרת את פרטי האשראי של הלקוח, ונתונים אילו מושמדים מיד עם החיוב.

הטלפון שלנו לברורים נוספים

רוב הפריטים נמצאים במלאי. אם פריט מסויים אזל, אנחנו מעדכנים טלפונית את הלקוח ומזמינים את הפריט מיידית.
רוצה לבדוק אם פריט נמצא במלאי לפני הרכישה שלח לנו הודעה עם שם הפריט ואנו נחזור אליך עוד באותו היום (בשעות הפעילות).

טופס לברור מלאי

כשלקוח מכניס הזמנה, היא מופיע מיידית במחשבי החנות, ובסלולרי של מנהל החנות. אנחנו משתדלים להכין את המשלוח באותו היום, ולהוציא אותו לחברת השילוח או בדואר חבילות (בהתאם לבחירת הלקוח). בד”כ המשלוח מגיע ללקוח בתוך 3-4 ימים מביצוע ההזמנה . אנחנו מתחייבים בהתאם לתקנון לספק את המוצר עד 10 ימי עסקים. בסופי שבוע – ההזמנה יוצאת ביום ראשון.

רוצה לבדוק מה סטטוס ההזמנה שלך?

כנס כאן לחשבון שלך ועקוב אחר ההזמנה.

החשבון שלי

כן, לשלוח את הפריט באריזתו המקורית וללא שימוש, בצרוף החשבונית, שם וטלפון (תוך 14 ים)- ברגע שהפריט הגיע לחנות, מעדכנים את הלקוח ומבררים את העדפותיו (החזר כספי או החלפה). ראה

 

מדיניות החזרת מוצרים

נגישות
preloader